zaterdag 20 oktober 2012

Kerstboomkaart






















Hallo lezers,

Deze kaart heb ik gemaakt met craft cardstock in de maat 15 x 20 cm daarop wit cardstock en vervolgens een design papier van Marianne Design. De kerstboom is gemaakt met de stans van Marinne Design Craftables CR 1224 dit is de basis voor de boom. Met de takjespons van Martha Stewart heb ik in groencardstock takjes geponst en deze trapsgewijs op de basis boom geplakt. Onderaan de boom een stukje bruincardstock geplakt als stam. Verder de boom versierd met plakparels in diversen maten en de slingers zijn gemaakt met decoratiedraad dat ik heb gekocht op een rol bij de Xenos. Deze rollen zijn goed te gebruiken voor strikken met de Bowdabra. De rollen zijn in diversen kleuren verkrijgbaar voor de prijs van €2,49 per rol van 50 meter. Verder de kaart afgewerkt met een lint  en strikje en tekst stempeltjes.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

vrijdag 19 oktober 2012

Kerstkaart met papier van Marianne design.

Hallo lezers,

De volgende kerstkaart die ik jullie wil laten zien is gemaakt met craft cardstock en met papier van Marianne design.  Verder heb ik gebruikt mallen van Spellbinders. Het lint en strikje is van de serie van Docrafts Papermania Home for Christmas.























Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
x_3c1b6768

donderdag 18 oktober 2012

Kerstkaarten met papier van Docrafts Papermania

Hallo lezers,

Eindelijk heb ik de eerste kerstkaarten gemaakt. Deze kaarten in de maat 15 x 15 cm zijn gemaakt met het papier van Docrafts  Papermania de serie Home for Christmas . Het papier is in het rood en wit en in craftkleur. De basiskaart is craft cardstock.  De kerstballen op de rode kaart zijn gestempeld met stempels die bij de zelfde serie waarvan het papier is. De postzegels heb ik uitgestanst met de mallen van Spellbinders. De lintjes, strikjes en de tekststempel is van de Docrafts papermania serie.




















De onderste kaart is ook gemaakt met het zelfde papier van Docrafts Papermania.
Hieronder een videoclipje van de stempels van Docrafts Papermania Home for Christmas



Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768


vrijdag 12 oktober 2012

Memo blokje

Hallo lezers,

Nu de herfst weer is aangebroken heb ik met de bewoners van mijn werk een memo blaadjes bakje gemaakt. In herfst sfeer. De basis is bruin cardstock en verder verwerkt oranje cardstock. Aan de voorzijde hebben we een herfst knipvel in 3d gebruikt en de zij en achterzijde zijn met herfst stempels gestempeld. Aan de zijkant een strookje cardstock geplakt voor pen houder. Het patroon van dit doosje staat in de Cards en More.



















Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

maandag 8 oktober 2012

Halloween kindertraktaties



Hallo lezers,

Bij de Doe@ding demo dagen heb ik bij een mini workshop deze twee Halloween traktaties gemaakt.
De bovenste foto is een lollie houder . Deze zijn gemaakt met de stans van Die-Namics,
De spinnen zijn te koop bij de Xenos.





Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...