Hallo lezers,
Vanavond hebben wij weer gezellig met elkaar een kerstkaart gemaakt, Ik heb het voorbeeld gemaakt. In een beetje een andere stijl voor kerst.
De basis is een witte dubbele kaart van 11 x 15 cm. Daarop heb ik een stukje design papier in de maat van 10,5 x 14,5 cm geplakt. De tag heb ik gestanst met de stans van Tim Holtz en daarvan een stuk aan de onderkant afgeknipt. Daarna met een textture folder Bricked van Tim Holtz geembost. Daarna met de distress kleuren Iced spruce en black soot op kleur gebracht. Ook heb ik de lantaarn gestanst met een stans van Tim Holtz uit wit cardstock. De lantaarn heb ik met versamark bewerkt en daarover zwarte distress black soot embossingspoeder gestrooid en met de heatgun behandeld. De glaasjes in de lantaarn heb ik met twee kleuren distress inkt ingekleurd zodat de lantaarn een flauwe lichtpunt heeft. De fiets is gestanst uit zwart cardstock met de fietsstans van Marianne Design. De banden heb ik nog een keer uitgestanst met een lichcremé kleur cardstock en op de zwarte banden geplakt. Verder heb ik de fiets 2x behandeld met Uteepoeder. Aan de lantaarn heb ik een tekstlabeltje met passende tekst gehangen. Verder de kaart behandeld met een sneeuw laagje. Hiervoor heb ik de 3d schnee van VIVA gebruikt. Het papier van de tag en het achtergrond design velletje is uit de zelfde papier serie en is volgens mij van DCVW.
Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
Vanavond hebben wij weer gezellig met elkaar een kerstkaart gemaakt, Ik heb het voorbeeld gemaakt. In een beetje een andere stijl voor kerst.
De basis is een witte dubbele kaart van 11 x 15 cm. Daarop heb ik een stukje design papier in de maat van 10,5 x 14,5 cm geplakt. De tag heb ik gestanst met de stans van Tim Holtz en daarvan een stuk aan de onderkant afgeknipt. Daarna met een textture folder Bricked van Tim Holtz geembost. Daarna met de distress kleuren Iced spruce en black soot op kleur gebracht. Ook heb ik de lantaarn gestanst met een stans van Tim Holtz uit wit cardstock. De lantaarn heb ik met versamark bewerkt en daarover zwarte distress black soot embossingspoeder gestrooid en met de heatgun behandeld. De glaasjes in de lantaarn heb ik met twee kleuren distress inkt ingekleurd zodat de lantaarn een flauwe lichtpunt heeft. De fiets is gestanst uit zwart cardstock met de fietsstans van Marianne Design. De banden heb ik nog een keer uitgestanst met een lichcremé kleur cardstock en op de zwarte banden geplakt. Verder heb ik de fiets 2x behandeld met Uteepoeder. Aan de lantaarn heb ik een tekstlabeltje met passende tekst gehangen. Verder de kaart behandeld met een sneeuw laagje. Hiervoor heb ik de 3d schnee van VIVA gebruikt. Het papier van de tag en het achtergrond design velletje is uit de zelfde papier serie en is volgens mij van DCVW.
Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings