zondag 5 augustus 2012
Eerste foto's van ons huwelijk
Hallo lezers,
Alvast een foto van ons huwelijk afgelopen vrijdag het was schitterend weer en we hebben genoten van oor tot oor en van kop tot teen. de eerste foto is gemaakt bij mijn werk waar wij feestelijk werden ingehaald en waar de receptie en feest plaats vond. De onderste foto is gemaakt met de burgemeester van Schiedam Mevr ir. Leemhuis-Stout. Die ons in de echt heeft verbonden.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
Alvast een foto van ons huwelijk afgelopen vrijdag het was schitterend weer en we hebben genoten van oor tot oor en van kop tot teen. de eerste foto is gemaakt bij mijn werk waar wij feestelijk werden ingehaald en waar de receptie en feest plaats vond. De onderste foto is gemaakt met de burgemeester van Schiedam Mevr ir. Leemhuis-Stout. Die ons in de echt heeft verbonden.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
donderdag 2 augustus 2012
Nog één dag te gaan voor ons huwelijk.
Hallo lezers,
Met nog één dag te gaan voor ons huwelijk zijn wij Peter en Peter er helemaal klaar voor alle laatste dingen zijn geregeld, kleding hangt klaar, nu alleen maar hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten hoewel de voorspelling niet veel soeps zal zijn, regen en af en toe een licht zonnetje. Helaas moeten we het daar dan maar mee doen, verder zal het denk ik wel een geslaagde dag worden. Met al onze familie en vrienden en veel bekenden.
Verder wil ik u mijn map laten zien wat ik voor Thailand heb gemaakt, het is het zelfde als de map die u eerder hebt kunnen zien in een vorig bericht die was bestemd voor een collega die op onze trouwdag naar Thailand af reist. Ook mijn map is gemaakt met het papier van Bo Bunny lijn Serenity. Er zit een schrift in en een fileholder voor spulletjes die ik zal gaan verzamelen in Thailand.
Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings,
zaterdag 28 juli 2012
Weer terug op de blog
Hallo lezers,
Jullie hebben een heletijd niets meer van mij vernomen op mijn blog maar ben druk bezig geweest met vele voorbereidingen van ons huwelijk dat plaats zal vinden op 3 augustus a.s . Ik heb vele huwelijks presentjes gemaakt die ik nog niet kan laten zien het zijn er ongeveer 600 geworden dus een boel werk. Verder ben ik nog wel op een workshop en cropdag geweest bij Doe@ding in Spijkenise. Daar hebben we een leuke vakantie map gemaakt waar in reisverslag schrift in zit en een filehoulder voor al je losse spulletjes die je tijdens je vakantie verzameld.
Om dat wij op huwelijksreis naar Thailand gaan heb ik hem gemaakt met het papier van Bo Bunny Serenity. een Aziatisch lijn dus helemaal toepasselijk. Een collega van mij gaat in de zelfde periode naar Thailand en voor haar heb ik ook deze map gemaakt. Met de zelfde papierlijn.
Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
Jullie hebben een heletijd niets meer van mij vernomen op mijn blog maar ben druk bezig geweest met vele voorbereidingen van ons huwelijk dat plaats zal vinden op 3 augustus a.s . Ik heb vele huwelijks presentjes gemaakt die ik nog niet kan laten zien het zijn er ongeveer 600 geworden dus een boel werk. Verder ben ik nog wel op een workshop en cropdag geweest bij Doe@ding in Spijkenise. Daar hebben we een leuke vakantie map gemaakt waar in reisverslag schrift in zit en een filehoulder voor al je losse spulletjes die je tijdens je vakantie verzameld.
Om dat wij op huwelijksreis naar Thailand gaan heb ik hem gemaakt met het papier van Bo Bunny Serenity. een Aziatisch lijn dus helemaal toepasselijk. Een collega van mij gaat in de zelfde periode naar Thailand en voor haar heb ik ook deze map gemaakt. Met de zelfde papierlijn.
Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
donderdag 31 mei 2012
Canvas scrap klok
Hallo lezers,
Onlangs ben ik bij de Hobby Stunter in Ridderkerk geweest voor een workshop van Patricia. Dit keer hebben we een Canvas klok gescrapt in Tim Holtz Stijl. De canvas hebben we eerst met Walnut Stain de zijkanten gekleurd en daarna bestempeld. Het achtergrond papier komt uit de serie Weekend Market van mijn geliefde Bo Bunny. De wijzerplaat is een scrap vel van Theresse Collins wat we hebben uit geknipt en met de distressmarker behandeld hebben. De tandwielen zijn uit cardstock gestanst en gekleurd met walnut stain even als de wijzerplaat. De tandwielen heb ik na het kleuren nog bestempeld met een stempel van Tim Holtz. De o en de kroon van het word klok zijn van metaalfolie en gekleurd met inkt. De hart links boven is gestanst met een stans van Tim Holtz en met distressinkt gekleurd en met een laagje glossy accents bewerkt. Verder op de lijst wat spulletjes uit de Tim Holtz serie verwerkt. Ook op de hoeken de corners gebruikt. Daarna het uurwerk geplaatst en de klok was klaar. Het is een echt werkend uur werk wat er voor gebruikt is.
Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings
Abonneren op:
Posts (Atom)





