woensdag 15 december 2010

Even een berichtje















Hallo lezeressen en lezers,


Ja ik leef nog maar heb het deze maand erg druk met mijn werk, eerst een Wintermarkt georganiseerd en daarna een groot Sinterklaasfeest gehad met mijn bewoners. Samen met 50 bewoners met de bus naar een Kerstmarkt geweest en als klap op de vuurpijl afgelopen woensdag bij ons in het Huis een optreden gehad met Willeke Alberti. Dat was echt geweldig leuk en vooral gezellig. zie de foto's maar. Ik hoop de komende weken weer gezellig te kunnen scrappen en daarvoor meer tijd te kunnen vrijmaken. Dus ik ga wel door.


Verder wens ik alle medebloggers heel fijne feestdagen en bovenal een gezond 2011 en veel fijne uren toe voor jullie scrap hobby.


Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,


12 opmerkingen:

Gerrie zei

Fijn om weer wat van je te lezen Peter! Wat een leuke dingen heb je meegemaakt, gezellig hoor met Willeke. Lekker druk allemaal maar wel leuk druk. Kijk weer naar je nieuwe creaties uit.
groetjes Gerrie

Marjanne zei

Goh wat leuk met Willeke op de foto... ik herinner mij "de Kleine Waarheid" wat ontzettend leuk voor de bewoner en voor jou dat ze met je op de foto ging! Hele fijne feestdagen gewenst!

Danielle zei

Dat ziet er gezellig uit! leuke foto's. ZO te horen heb je allemaal leuke dingen gedaan, ook al was het druk. Ook voor jou hele fijne feestdagen en scrap ze weer!
groetjes Danielle

jans zei

ziet er gezellig uit ook jij fijne feestdagen grt jans

marijke zei

ik zat gisteren nog te zoeken in mijn mede bloggers lijst ik dacht waar zit ie nou toch maar nu ik de foto's zei dacht ik oh ja dat had je verteld
ik wens jou en de jouwen ook hele fijne dagen toe en een super goed maar vooral creatief 2011

elly zei

nou dat is echt heel gezellig een naar een kerstmarkt, en dan gezellig met willeke z9ingen
ik wens jou ook fijne dagen toe, en veel geluk in 2011

groetjes elly

Ulrike*** zei

...sometimes it's difficult to translate,....but I wanna wish you a wonderful christmas time,....Ulrike

Het zonnetje in huis zei

Hallo Peter,

Leuke foto's, en ook voor u een gezond, goed en vooral veel geluk in 2011 !

Groetjes, Jaimie

marion zei

Wat een leuke belvenis zeg met Willeke Alberti, je staat er mooi met haar samen op. Daar ge je vast een mooie layout ven maken. Groetjes marion.

scrappingann zei

Eindelijk is m'n scrapmaatje er weer.
Jij verdiend wel een beloning voor je gweldige inzet en je betrokkenheid voor je bewoners!!

Love You,
Scrappingann

Anneke. zei

Wat leuke dingen hebben jullie allemaal georganiseerd. Super! Leuke foto!

Groetjes Anneke.

Adrie zei

Hoi Peter. Dankjewel voor je compliment over mijn blog,en leuk dat je volger bent geworden.Ik ben ook volger van jou geworden,ik heb niet zo veel met scrappen,maar jouw creatie's vind ik wel erg mooi.Leuk om te bekijken.Eigenlijk kennen we elkaar al , wist je dat.Ik was ook bij Anita op de workshop tasjes maken.Ik zat tegenover Anita.Groetjes Adrie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...