maandag 24 oktober 2011

De Spinnen komen er aan !!!!





























Hallo lezeressen en lezers,

Vanochtend op mijn werk deze spinnen gemaakt voor Halloween a.s. maandag. Onze activiteiten ruimte is al aardig in de sfeer gebracht voor Halloween met pompoenen, geesten en spinrag en dus nu deze spinnen, ze zijn gemaakt van halve piepschuimballen die ik zwart geverfd heb en verder zwart chenilledraad gebruikt voor de poten van de spin. Na dat de verf goed gedroogd is heb ik de poten met een lijmpistool onder de halve bol geplakt, en daarna de lijnresten weer zwart geverfd. Nadat alles gedroogd is plak je twee wiebeloogjes op de spin. Nu nog wat vleermuizen maken van piepschuim pompoenen (deze week nog op deze blog te zien) en we zijn klaar voor Halloween.

Happy Halloween

 Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,Thanks for your visit, Greetings,

14 opmerkingen:

marijke zei

ziet er schrikwekkend uit hahahaha maar wel leuk geworden hoor

crealinedance zei

Hoi hoi Brrr wel leuk bedacht.Gr.Nel

Mieke zei

Ieuw, net echt! ;)
Erg leuk gedaan!!

Marlieke zei

Bleh spinnen, mijn grote angst. Maar ze zien er leuk uit!

Berlinde zei

Heel leuk gemaakt, net echt, brrr ;)
Groetjes, Berlinde

Ans S. zei

Die hoop ik vanavond niet tegen tekomen, ze zien er wel heel echt uit.
Leuk gemaakt.

Groetjes Ans

Marjanne zei

GETVER wat een engerds!! Lukt dat met een lijmpistool op piepschuim? Ik dacht dat dat niet pakte. Nou ik zou wel eens een kijkje willen nemen op jouw werk, volgens mij is het hartstikke gezellig daar!

Lia zei

Bah wat zien die er eng uit zeg haha,

groetjes Lia

Unknown zei

Bah spinnen maar deze zien er wel heel gaaf uit Peter.
Mooi gemaakt.

Lieve groetjes Suze

Scrappingann zei

Hoi Peetje,
Helemaal geweldig geworden, wat een waanzinnige creaties heb je er weer van gemaakt.
Groetjes en tot morgen,
Je scrap vriendinnetje Scrappingann

Colien zei

Wauw, wat gaaf!!! Je pompoenen zijn ook echt super! Ben dol op Halloween XD
grtz.Colien

Patricia zei

HAHA Peter, ze zien er GRIEZELIG echt uit zeg!
Heel mooi gemaakt!
Groet Patricia

Nora zei

Dat wordt een griezelig feestje, als dat maar goed komt met die net echt spinnen ;o)

Adrie zei

Ja ja de spinnen komen er aan , en daar ben ik niet blij mee. Maar voor die van jou ben ik niet bang hoor ,al zien er superecht uit.
Ook je pmpoenen zijn schitterend.
Groetjes Adrie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...