maandag 15 april 2013

Mixed Media canvas "Nerds"














































Hallo lezers,

Onlangs won ik bij facebook een gratis workshop van Scrapdelight om dat ik de liker actie van hun gewonnen had. Dit is mijn uitwerking van de workshop Mixed Media canvas "Nerds" . Ik heb voor deze canvas foto's gebruikt van onze trouwdag. De canvas is eerst beplakt met allemaal printplaten uit oude computers en klokradio's e.d. Ook is er een veer uit een klok gebruikt. Daarna heb ik alle onderdelen met gesso bewerkt en bespoten met Colorshine black velvet van het merk Heidi Swapp.
Met een modelleer pasta van Liquitex black lava heb ik met een sjabloon de stenen muur aangebracht. Alle computer onderdelen zijn allemaal vastgeplakt met de Heavy Gel van Liquitex.
Nadat de lava pasta gedroogd was heb ik de rest van de canvas bespoten met ook een Colorshine in de kleur orange. Links onderaan heb ik een ronde schijf geplakt waarop ik ook de lavapasta heb aangebracht en inkepingen in gegeven zodt het er uit zit als een molensteen. Daarop een mini flesje Ketel 1 jenever geplakt wat symbool staat om dat wij in het jenvermuseum getrouwd zijn en het uit Schiedam komt. Verder heb ik de foto's ok chipboard geplakt en ook met de heavy gel was geplakt. om alles een stoer uiterlijk te geven heb ik de foto's ook nog vastgemaakt met een schroef en een vleugelmoertje. Verder nog Chipboard pijlen en een deel van een klok gebruikt die ik o0ok orange gespoten heb en daarna voorzien van oranje stickles. Op de staande foto heb ik ook nog uurwijzers aan gebracht met een opwindsleuteltje. Het team van Scrapdelight nogmaals bedankt voor deze wokshop prijs en Desire voor de goede uitleg.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes, Thanks for your visit, Greetings

x_3c1b6768

9 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ziet dat er gaaf uit zeg.
Groetjes Miranda

anita01 zei

Hai Peet,

Nog van harte met deze gave prijs, en hoe super leuk is het geheel geworden van jullie trouwdag, perfect zo met het jenevertje. Geniet ervan ;o)

Warme groetjes,
Aniet xxx

chantal zei

wauw wat een gave prijs. Wat is dit mooi hé? IK ben ook helemaal in de ban van mixed media en dylusions. Het resultaat ie prachtig Peter
liefs Chantal

Lia zei

who Peter, wat is die gaaf geworden, we hadden al saampjes genoten van het voorbeeld wat we hadden gezien maar nu met jullie foto's erop is het helemaal top.
Ga snel hier een pc slopen wil ook wel zo iets.
Liefs Lia

Marfien zei

Een prachtig resultaat, ik ben dus niet de enige die klokken en wekkers sloopt voor op een kaart of een canvas.
groet, Marfien

Regina de Koning zei

Prachtig!!
Groetjes, Regina

Patricia zei

Wat een PRACHTIGE canvas zeg, heel mooi uitgewerkt!!
Gr Patricia

Lia zei

Ziet er supergaaf uit zeg,
groetjes Lia

Céline zei

Ik vind hem helemaal geslaagd geworden! Was dan ook een superleuke workshop om te doen! Jij nog bedankt voor de gezelligheid! En mocht je mijne nog willen zien, die vind je hier: http://celinescreaties.blogspot.nl/2013/04/canvas-nerds.html

Groetjes van je overbuurvrouw bij de workshop!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...