maandag 14 juli 2014

Terug in Blogland

Hallo Blog dames en heren,

Na een lange tijd van afwezigheid op deze blog ben ik weer terug in blogland en zal de komende tijd weer werkstukken laten zien. Als demonstrator van Stampin Up zal ik deze blog daarom ook daar voor gaan gebruiken en zal ook de werkstukken gemaakt met Stampin Up  producten hier plaatsen.
Er is de mogelijkheid om een workshop bij mij te volgen of een workshop bij u thuis te houden zie daarvoor boven aan de knop workshops hier staat alles beschreven over de workshops.

Binnenkort is er een Challenge waarmee u een stempelset kunt winnen van Stampin Up.

Houd u dus mijn blog in de gaten voor meer informatie voor deze Challenge.

Ook beheer ik op mijn facebook pagina de mannenkaartengroep, speciaal bedoeld omdat we nogal eens niet weten welke mannenkaarten we kunnen maken. U kunt zich voor deze groep via facebook aanmelden en u mannenkaart creaties hier plaatsen, echter moet deze mannenkaarten gemaakt zijn met producten van Stampin Up.

Binnenkort kunt u via mijn blog doorgelinkt worden naar de Stampin Up pagina om eventueel uw bestellingen te plaatsen en zal ik deze voor u verzorgen.

Wilt u zelf graag demonstratrice worden van Stampin Up dan kunt u zich bij mij aanmelden in mijn groep van demonstratrices. Leuk als u ons team de Dutch Sweaters komt versterken. 
Ik zal de nodige informatie hierover op mijn blog plaatsen.

Als welkom terug actie zal ik nu een gratis stempelset van Stampin Up weggeven, wat moet u doen meldt u zich aan als volger van mijn blog als u dat nog niet was en laat een leuk bericht achter op mijn blog en vertel welk land de WK voetbal zal winnen bij meerdere goede oplossingen zal er een loting plaats vinden.  De winnaar krijgt dan zijn prijs zo spoedig mogelijk daarna opgestuurd.

Bedankt voor jullie bezoek.
Groetjes Peter


19 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Peter,

Welkom terug bij de bloggers.
Leuk dat je er meteen een actie aan verbind. Ik wil natuurlijk graag dat Nederland wint, maar ik denk dat thuisland Brazilie uiteindelijk met de beker er vandoor gaat.
Groeten, Aartje

Marfien zei

Leuk dat we weer naar jouw creaties kunnen kijken, ben heel nieuwsgierig . . .

Lia zei

Ik beng bang dat Duitsland zal winnen.
Heel veel succes en dat we nog heel veel prachtige mannenkaarten voorbij mogen komen.
Liefs Lia

Marlieke zei

Wat leuk dat je weer terug bent!, fijn!
En dat ga je ons meteen verwennen? Daar doe ik een poging voor hoor.
Natuurlijk zou het mooi zijn als Nederland het wk gaat winnen maar gisteravond had ik ineens het gevoel dat België iedereen gaat verrassen en er met de beker van doorgaat.....

karin zei

Hoi Peter..wanneer zien we elkaar weer eens bij een gezellige workshop van Truike..ik ga 12juli de mini"s bij haar doen.Leuk dat de Facebookpagina met mannenkaarten zo goed gaat en wat het voetbal betreft...natuurlijk wint Nederland.

Groetjes en wie weet tot gauw.

patricia zei

Hallo Peter,

Leuk om jouw blog te lezen en wat een leuke actie. Wij blijven in Nederland geloven natuurlijk.

Hoe is t met je rug? Tot snel.

Groetjes van Patricia

Detje zei

Ik ga zeker je blog volgen, wat er van vorig jaar op staat is leuk. En ik ga voor Nederland dat die het WK gaan winnen.

Groeten Detje

hettyscapsels zei

Hallo Peter

Welkom terug in blogland, ik ben er ook een hele tijd uitgeweest en pas ook weer terug maar wil wel heel graag meedoen met deze actie, ben ook net pas begonnen met Stampin up
Ik wil toch wel dat Nederland wint

gr Hetty

Thamar, zei

hoi hoi

fijn dat je weer terug ben in blogland.suc6 met alles,
gr Thamar

Wanda zei

Leuk dat jij weer terug bent!
Ik ben gek op SU spullen dus......zal ik jou zeker blijven volgen.
Tja wereldkampioen voetbal.....Brazilië ben ik bang.

Groetjes, Wanda

Nelly zei

Hoi Peter .

Leuk je weer te zien in blogland...

En natuurlijk gaat Nederland winnen.

Groetjes Nelly

Kaartenbox zei

Hoi hoi, volger ben ik al en sinds 1 juli ben ik ook ingestapt bij Stampin up, gewoon omdat het zo mooi spul is. Iets winnen is altijd leuk en iemand iets laten winnen ook;-) Dank je voor de kans. Ik ga voor Nederland.

Ingrid Heijnen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ingrid Heijnen zei

Hoi Peter,

Leuk dat je een Stampin' Up! mannenkaarten Facebook hebt gemaakt, ik hoop er veel inspiratie vandaan te halen en anderen inspiratie te geven. Ons motto is dan ook niet voor niets: "inspire, create, share!"

Veel succes met je blog!
Als je het leuk vindt, kun je je ook aanmelden bij mijn blog:
ingridcardsandmore.blogspot.nl

Ow...Enne Duitsland gaat denk ik winnen!

Unknown zei

Ga ik doen Ingrid even bij jou aanmelden.

Aartje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Aartje zei

Hallo Peter, mijn eerste suggestie van Brazilie als winnaar is al niet meer mogelijk. Ik denk nu dat Maxima's vaderland wint en dus Argentinie met de beker naar huis mag.
Groeten, Aartje
P.s. Weet eigenlijk niet of ik nog een keer mag raden.

Unknown zei

Hallo Aartje nee je eerste antwoord is alleen geldig het is niet eerlijk naar de andere toe. Om je antwoord aan te passen naar het resultaat van Brazilië.

best swag zei

nice blog.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...