vrijdag 15 oktober 2010

Drag Queen






Hallo lezeressen en lezers,

Terug van vakantie en ben natuurlijk weer begonnen met scrappen. Er liggen veel foto's te wachten die ik allemaal wil scrappen. Hier is dan eindelijk weereens een nieuwe layout die ik gemaakt heb van een foto van een Drag Queen tijdens de Gay Pride in Keulen die wij in juli hebben bezocht.
De foto heb ik achter een deco lijst geplakt die ik bij de Xenos heb gekocht, verder tule en veren en glittersteentjes gebruikt om een goede sfeer van de Gay Pride te krijgen. Het scrappapier is van BoBunny Sun Kissed dot. Lekker vrolijk en past goed bij de opvallende kleuren van de foto. Het is de eerste van een dubbele layout de andere volgt nog.

Zondag maak ik de winner bekend van mijn candy dus hou mijn blog in de gaten voor de uitslag.


Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,


20 opmerkingen:

Martha zei

Wat een prachtige Lay Out, mooie details en kleuren! De veren en de tule maken het helemaal af!
Fijn weekend!
Groetjes,
Martha

Marga zei

Leuk om weer werk van je te zien, wat een bijzonder mooie layout, de kleuren en embellies passen perfect bij de foto.
Groetjes, Marga

Prisca zei

Wouw wat een prachtige lay-out.
past echt waanzinnig mooi bij de foto, hij straalt echt vrolijkheid en fun uit.

Groetjes Prisca

Sandra1968 zei

Dit vind ik een geweldig mooie LO! De leuke knalkleuren en de glitters: super!

Linda zei

Wauw geweldig wat is ie leuk geworden en zo vrolijk ook. Schitterende kleuren en details.
gr Linda

Het zonnetje in huis zei

Hallo Peter,

Wauw, Petre, met deze LO heb je de juiste sfeer op papier weten te zetten, zeer knap en mooie kleuren ook.
Ben benieuwd naar uw volgende LO.

Groetjes, Jaimie

angelique (anlou) zei

zo hebben jullie een fijne vakantie gehad mannen
je LO is prachtig, geweldige kleuren
liefs angelique

Hetty zei

Wauuuw Peter wat een schitterende l.o.

gr hetty

SCRAP TALK zei

Hoy Peter,
Prachtige lo.! Mooie foto ook!
Schitterend verwerkt!
Fijn weekend!
xxx
C.

Lisan zei

Hoi Peter,
Je hebt er een mooie LO van gemaakt. Het is me eindelijk ook gelukt om je candy met link te plaatsen.
Prettig weekend!

Trudy zei

Prachtig Peter
je layout is zo mooi met die geweldige kleuren.
Groetjes Trudy

Sonja zei

Ik had me al een tijdje als volger aangediend en dacht bij mezelf : Wanneer krijg ik nou eens iets te zien van deze man ? Nou, je valt letterlijk met de deur in mijn huis met deze mooie layout in knallende kleuren. I love it !

Nog een fijn weekend,
Sonja van scrapadoe

chantal zei

Wat een schitterende lay out, prachtige kleuren
liefs chantal

Thea zei

Dat ziet er heerlijk vrolijk uit....:0
Ben benieuwd naar de rest :0

Gr Thea

Anette zei

ah, eindelijk weer eens iets te bewonderen op je blog: leuke over the top drag queen!

Danielle zei

zo hartstikke mooi zeg! lekkere knalkleuren, helemaal in stijl.

Marjanne zei

ontzettend leuk deze LO, het spetterd er van af!

Nora zei

De foto en de LO passen schitterend bij elkaar. Knap werk hoor!

Ulrike*** zei

...wow,....absolutely great,...wish u a nice evening...Ulrike

anita01 zei

In het echt was de LO nog mooier, zo van je werk genoten...jij kan er wat van hoor, ga door....ga door hi,hi,

Warme groetjes,
Anita.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...