zaterdag 30 oktober 2010

Stars of Gay Pride



















Hallo lezeressen en lezers,

Ondanks mijn hoofdwonden ben ik toch maar deze layout aan het plaatsen op deze blog, of ik nou niets doe of toch maar wat scrap pijn blijf ik toch wel houden. Het zal wel beter gaan spoedig. Zo en nu dan mijn tweede lay-out deze hoort bij de layout die ik gemaakt heb over de Drag Queen. Lekker veel kleur gebruikt met veel glitter steentjes en glitter letters dat past wel goed bij de gay-pride daar was ook alles vol glitter en glamour.
De outfit van de (lady's )waren weer geweldig zo als je op de foto's kunt zien. De foto's zijn gemaakt in Keulen.


Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,


13 opmerkingen:

Marlieke zei

Wow dit is echt een schitterende (letterlijk en figuurlijk) LO geworden! Kleurtjes en de rest van de LO passen inderdaad goed bij de sfeer van de foto's! Mooi gedaan! Beterschap verder!

Marjanne zei

War een prachtige LO!! Het spettert er van af!! Beterschap!

Linda zei

Super, wat een vrolijke LO. Sterkte met je herstel
gr linda

Karen zei

Wat een geweldige LO! Kleuren en glitters passen precies bij het onderwerp! Beterschap en nog een fijne zondag,

Karen

natje zei

Schitterend LO!!
Heel mooi van kleur!
Beterschap toegewenst.

Groetjes

Het zonnetje in huis zei

Hallo Peter,

Prachtige LO, en hopelijk voel jij je snel terug wat beter, beterschap !

groetjes, Jaimie

marijke zei

nou als je hier niet vrolijk van wordt weet ik het niet , ziet er weer geweldig uit zeg,een en al bling bling

Sandra zei

hoi peter,
ten eerste wil ik je een zeer voorspoedig herstel toewensen.
en ten tweede, je lo is GEWELDIG
groetjes sandra

chantal zei

schitterende lo peter
erg leuk gedaan
beterschap met je hoofdwond
groetjes chantal

Ulrike*** zei

...absolutely fantastic,...a great layout,...and the colours - wow...wish u a nice sunday...Ulrike

Lia zei

Fantastische LO heb je gemaakt, supermooi zeg.

Beterschap en

groetjes en een fijne Zondag, Lia

regina zei

hoi

supermooie lo!!!

gr regina

Unknown zei

Wow dat ziet er gezellig uit ik ben zelf naar Amsterdam geweest. Ik heb ook van die leuke foto's. Ik heb dus gelijk inspiratie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...