zondag 17 oktober 2010

Winnaar Candy bekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Hallo lezeressen en lezers,

Het is dan eindelijk zo ver ik ga de winnaar bekend maken van de i-topbradmaker. Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op deze Candy het waren er 83 in totaal.
Ik heb alle volgers van mijn oude en nieuwe blog bij elkaar gedaan en daar briefjes van gemaakt en die in een doos gedaan en daar hebben we er een uitgehaald. Het is een winnaar die mij al toevallig volgt vanaf het eerste uur dat ik een blog heb.

Zo en dat is dan geworden de winnaar:
Marijke, van scrappenfreubelen.blogspot.com
Gefeliciteerd Marijk.
Alle andere volgers bedankt dat jullie meededen en dat jullie mijn candy op jullie blog geplaatst hadden.

Bedankt voor jullie bezoek. Groetjes,


12 opmerkingen:

Thea zei

GEFELICITEERD Maijke :):)

Gr Thea

Susanne zei

Marijke gefeliciteerd

Groetjes Susanne

Anoniem zei

Wat geweldig voor Marijke! Top! Gefeliciteerd Marijke!
Liefs, Sandra

angelique (anlou) zei

gefeliciteerd meis, geweldig
peter bedankt voor de kans man
liefs angelique

marika zei

gefeliciteerd Marijke!en heel veel plezier met deze geweldige candy

groetjes,marika

Marlieke zei

Fijn dat je er weer bent, Peter!
En Marijke van harte gefeliciteerd!

Margo zei

Proficiat Marijke !!!

marijke zei

ok poging nummer zoveel om te reageren het gaat steeds fout
maar wat gaaf zeg dat ik een prijs heb gewonnen bij je , sorry dat ik nu pas reageer maar heb de kleinkids te logeren gehad dus de pc stond niet aan je hebt inmiddels mail van me

Maria zei

Gefeliciteerd Marijke.

anita01 zei

Hej Marijke, wat geweldig gaaf, van harte hoor....

En Peter wat zag ik jou met Anja genieten op de workshop *spelen met inkt* ben benieuwd als het klaar is, je tas in winterse sferen....dan kom ik heel graag nog ff kijken hoor, leuk!!!

Warme groetjes en zeker graag tot zien,
Anita.

Thamar, zei

hoi peter

Ik wilde je even bedanken dat je bij mij om het hoekje kwam kijken en gaat volgen. er staat nog niet zoveel op maar ik ga mijn best doen.
fijn weekend verder Thamar

Andrea zei

Marijke gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes,
Andrea

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...